BG Full Synthetic LV ATF

Kuvaus

BG Low Viscosity Full Synthetic ATF on erityisen korkealaatuinen, täyssynteettinen matalaviskositeettinen automaattivaihteistoöljy käytettäväksi useimmissa henkilö- ja pakettiautojen automaattivaihteistoissa.

Nykypäivän automaattivaihteistot vaativat paljon niissä käytettäviltä öljyiltä. Lämpö, kosteus ja
erityistiukat vaihdetoleranssit likaannuttavat ja leikkaavat tavanomaisia automaattivaihteistoöljyjä niin paljon, että ne eivät enää toimi hyvin, heikentäen auton hyötysuhdetta ja tehokkuutta. Nykyaikaiset 8, 9, ja 10 -vaihteiset automaattivaihteistot tarvitsevat korkealaatuisen matalaviskositeettisen  automaattivaihteistoöljyn, jotta ne mahdollistavat eritysnopean vaihteenvaihdon mahdollistaman energiatehokkuuden ja miellyttävämmän ajokokemuksen.

BG Low Viscosity Full Synthetic ATF täyttää ja ylittää laajasti matalaviskositeettisten automaattivaihteistoöljyjen suorituskykyvaatimukset. Tarjoaa voittamattoman suojan vaihteistolle ja pitkäkestoisemman toimintavarmuuden. BG Low Viscosity Full Synthetic ATF loistaa yhdessä tärkeimmistä standarditesteistä automaattivaihteistoöljyn hapettumista vastaan. 315 ATF Hapettumistesti

  • Suojaa vaihteistoa pidempään
  • Mahdollistaa paremman vaihtamisen laadun
  • Poikkeuksellinen suoja hapettumista ja vaahtoamista vastaan
  • Virtaa ja voitelee erinomaisesti alhaisissa lämpötiloissa

TEKNINEN TUOTETIETO

Test ASTM Test Method Typical Test Results
API Gravity @ 15.6°C (60°F) D287 35.1
Specific Gravity @ 15.6°C (60°F) D1298 0.8496
Density, U.S. lbs./gal. (kg/m³) @ 15.6°C (60°F) D1250 7.090 (849.6)
Flash Point, Grabner D7094 181°C (357°F)
Viscosity, cSt @ 100°C (212°F) D445 5.8
Viscosity, cSt @ 40°C (104°F) D445 28.5
Viscosity Index D2270 152
Viscosity, cSt @ –40°C (–40°F) D2983 10,590
Pour Point D6749 –46°C (–50°F)
Color (PN 315) Visual Red
Color (PN 315UD) Visual Amber
Color (PN 315-03) Visual Blue

KÄYTTÖ

BG 315 soveItuu useimpiin automaattivaihteistoihin, joissa vaaditaan matalaviskositeettistä ATF öljyä mm. Mercedes Benz, BMW, Ford, GM, Chrysler ja Toyota. Ei sovellu käytettäväksi CVT- ja DSG- vaihteistoihin.